Nedolžna otroška igra ob vodnem zajetju se konča tragično in nad nekoč srečno družino leže senca trpke bolečine. V želji, da bi pozabila tragedijo, se Yaoyun in Liyun preselita v mesto in posvojita malega fantka, ki pa ne more povsem zapolniti nastale praznine. Ko se fant v najstniških letih uporniško odloči oditi od doma, se skleneta ostarela zakonca vrniti v rodni kraj, ki po toliko letih kaže povsem drugačen obraz. Njuna vrnitev sproži val spominov, vse od proletarske zanesenosti in mladostnih političnih idealov, zaradi katerih sta se bila pripravljena – ali prisiljena? – odreči se še nespočetim otrokom, prek obljub cvetočega kapitalizma do pomirjujoče sprave s preteklostjo, temelječe na odpuščanju in brezpogojni ljubezni.
»Morda je zorni kot res pesimističen, vendar se osredinja na ključno vprašanje tistih, ki smo odraščali pod politiko ‘enega otroka’, izjemno potrebo po zaščiti svojega otroka in družine. Kaj pa, ko se zgodi tragedija? Vpliv tistega obdobja je veliko širši od družinskega konteksta, zaznamoval je celotno družbo.« (Wang Xiaoshuai)