
FILMSKI POPOTNIK / Magnus Von Horn - Poetika zadržanosti z visoko senzibilnostjo
Njegovo zanimanje ni usmerjeno v spektakel, temveč v prikaz človekovega vedenja v psihološko in moralno kompleksnih situacijah. Svoje like postavlja v okolja, kjer so izpostavljeni pritiskom družbe, intime in etičnih nejasnosti, vendar se izogiba eksplicitnim vrednotenjem. Film je zanj sredstvo opazovanja.
Rojen na Švedskem, filmsko izoblikovan na Poljskem, kjer je študiral na znameniti filmski šoli v Lodzu, katero so med drugim obiskovali tudi Andrzej Wajda, Roman Polanski in Krzysztof Kieslowski. Njegova estetika je preprosta, a stroga. Ne zanima ga bleščeča forma, zanimajo ga ljudje, tisti na robu ali pa vsaj ljudje, ki vedo, kako hitro lahko tja zdrsneš. Njegovi filmi so precizno zgrajeni, struktura je jasna, kadri zadržani, montaža disciplinirana. Dogajanje pogosto temelji na napetosti, ki se nikoli ne razreši do konca, ne zato, ker ne bi znal zaključiti zgodbe, ampak ker razume, da ljudje ne zaključujemo zgodb, jih pa potiskamo naprej.