Make to Know
Potovanje skozi misli nekaterih najbolj ustvarjalnih ljudi na svetu razkriva, da je ustvarjalnost le redko posledica trenutka, ko se prižge žarnica, temveč se razvije v procesu ustvarjanja in samospoznavanja. Ustvarjalni proces je vijugast. Vključuje uživanje v negotovosti in improvizacijo novih poti do spoznanja. Lorne M. Buchman, mednarodni vodja na področju izobraževanja o umetnosti in oblikovanju ter predsednik ArtCenter College of Design v Pasadeni v Kaliforniji, v tej pronicljivi in informirani knjigi bralce vodi skozi zgodbe raznolike in nadarjene skupine umetnikov, podjetnikov, inovatorjev in oblikovalcev. Buchman se pri tem osredotoča na razodetost ustvarjalnega potovanja, med drugim na osebnosti, kot so Yves Béhar, Chris Kraus, Zack Snyder, Paula Scher in Frank Gehry, ter podjetja, kot sta Apple in Tesla, ki so spremenila svet, kot ga poznamo. Michelangelo naj bi videl angela v kamnu in klesal, dokler ga ni osvobodil. V knjigi Make to Know je ustvarjanje predstavljeno kot pot do spoznanja, ustvarjalnost pa kot "rezbarjenje" v smeri razodetja in ne kot popolnoma izoblikovana epifanija iz skrivnostnega etra. Kot Buchman razkriva v tej provokativni knjigi, je negotovost prostor, kjer se dogaja odkritje in kjer so ustvarjalci lahko igrivi in domiselni. Ne glede na to, ali ste umetnik, oblikovalec, pisatelj, sanjač ali čmrljalec, se lahko iz teh lekcij o različnih poteh samoizražanja nauči vsakdo.