Dvanajstletna Gitanjali Rao je zaradi tragedije v Flintu v Michiganu našla cenejši in učinkovitejši način testiranja svinca v pitni vodi. Štirje najstniki iz srednje šole v Phoenixu niso dobili dovolj sredstev, zato so iz najdenih rezervnih delov izdelali podvodnega robota. S trdim delom in ustvarjalnim razmišljanjem so nadomestili drago opremo ter zmagali na nacionalnem tekmovanju v robotiki - uspelo jim je premagati celo ekipo z univerze MIT. William Kamkwamba je pri petnajstih letih iz materiala, ki ga je zbral na smetiščih v bližini svojega doma v Malavi, zgradil mlin na veter za proizvodnjo elektrike in črpanje vode za svojo vas. Čeprav vsak profil pripoveduje drugačno zgodbo, bodo poslušalci kmalu opazili njihove skupne poteze - odločnost in iznajdljivost.
Vključene so zgodbe naslednjih najstnikov: Jack Andraka, ki je izboljšal test za odkrivanje raka na trebušni slinavki; Gitanjali Rao, ki je ustvarila napravo za odkrivanje svinca v pitni vodi; William Kamkwamba, ki je v Malaviju z mlinom na veter improviziral električni generator; Austen Veseliza, ki je ustvaril rokavico z digitalnim zaslonom za pomoč ljudem z govornimi motnjami; Deepika Kurup, ki je izdelala lažjo in cenejšo metodo za odstranjevanje toksinov iz pitne vode; Cristian Arcega, Lorenzo Santillan, Oscar Vasquez in Luis Aranda, ki so ustvarili podvodnega robota. Naravoslovni pedagog in profesor Fred Estes raziskuje motivacijo, izzive in življenja teh najstniških znanstvenikov ter preprosto in jasno razloži vsakega izmed njihovih izumov. Poslušalci bodo spoznali, kako je znanost, ki se jo danes učijo v šoli, povezana s temi pomembnimi odkritji.