Ker postaja šolanje vse bolj standardizirano in usmerjeno v preverjanje znanja ter zaseda večji del otroštva kot kdaj koli prej, se starši in učitelji sprašujejo o vlogi šolstva v družbi. Mnogi raziskujejo in ustvarjajo alternative. V prepričljivi pripovedi, ki predstavlja zgodovinske in sodobne raziskave o samousmerjenem izobraževanju, Unschoolled prikazuje, kako raznolika skupina posameznikov in organizacij nadgrajuje star šolski model izobraževanja. Ti inovatorji izpodbijajo mit, da je treba otroke učiti, da bi se lahko učili. To so starši, ki so na lastni koži videli, kako lahko šolanje omeji radovednost otrok, in drugi, ki so se že zgodaj odločili, da bodo svojim otrokom omogočili učenje brez šole. Učitelji, ki so zapustili razrede javnih šol, govorijo o vzpostavitvi centrov za samostojno učenje, da bi omogočili razvoj prirojenih učnih instinktov mladih, podjetniki pa razkrivajo svoje razočaranje nad pristopom tradicionalnega šolstva, ki temelji na učenju in preizkušanju.
Založba
Dreamscape Media
Leto izdaje
2019
Jezik(i)
angleščina
Bralci
Lesa Lockford
Založba
Dreamscape Media
Leto izdaje
2019
Jezik(i)
angleščina
Bralci
Lesa Lockford
POVZETEK
Avtorji
AVTORJEVA DELA