E-knjiga
Shrani
Iznuđivanje: zašto slušamo što nam ONI kažu?

Iznuđivanje: zašto slušamo što nam ONI kažu?

Douglas Rushkoff
Založba
Bulaja
Leto izdaje
2014
Jezik(i)
hrvaščina
Prevod
Vlatko Broz, Andrea Marić
Založba
Bulaja
Leto izdaje
2014
Jezik(i)
hrvaščina
Prevod
Vlatko Broz, Andrea Marić
Število strani
285
Tip datoteke
epub
ISBN
9789533283050
POVZETEK

Kultna knjiga s preloma tisočletja zdaj tudi v e-izdaji! Na srečno ni izgubila prav nič na svoji aktualnosti ... Douglas Rushkoff na podlagi znanstvenih spoznanj in številnih lastnih izkušenj, ki si jih je pridobil v letih, ko je kot svetovalec za nove medije delal z vodilnimi podjetji, v preprostem jeziku razloži, katera metode uporabljajo v namene manipulacije ljudi sodobne družbe. Izhajajoč iz postopkov, s katerimi v trgovinah kupce prisilijo k nakupu izdelka, Rushkoff razkriva vpliv marketinga v politiki in javnem življenju ter načine, kako mediji vplivajo na oblikovanje našega mnenja. Zaradi jedrnatega jezika in Rushkoffove jasne argumentacije, podprte z veliko primeri, je knjiga nadvse berljiva in zanesljiva, še posebej cenjena je med mlajšim bralstvom. Sporočilo knjige je pozitivno in namenjeno ljudem, ki želijo aktivno živeti in brez cinizma sodelovati v odprti globalni družbi. Knjiga Izsiljevanje (Coercion: Why We Listen to What "They" Say) je leta 2002 prejela nagrado Marshal McLuhan za najboljšo knjigo o medijih.

Douglas Rushkoff je ameriški medijski teoretik, pisatelj, kolumnist, predavatelj in ustvarjalec dokumentarcev. Napisal je več zelo uspešnih knjig o novih medijih in pop kulturi, vključno z najbolj znanimi deli: Cyberia: Life in the Trenches of Hyperspace (1994), Media Virus!: Hidden Agendas in Popular Culture (1996), Playing the Future: Kaj se lahko naučimo od digitalnih otrok (1999), Izsiljevanje (Coercion: Why We Listen to What "They" Say),  Program or be Programmed: Ten Commands for a Digital Age (2010).  Rushkoff je tudi avtor romanov Ectasy Club (1998), Bull (1999) in Exit Strategy (2001), grafičnega romana Club Zero-G (2004) in Testamenta (2005-2008). Njegove knjige so prevedene v trideset jezikov. Za PBS-ov "Frontline" je ustvaril več ikoničnih in nagrajenih dokumentarcev: Merchants of Cool (2001), ki govori o vplivu korporacij na mladinsko kulturo, The Persuaders (2004) - o težavah marketinške industrije, ki jih povzročata odpor in zasičenost potrošnikov -, Life Inch, The Movie (2009), Digital Nation, Life on the Virtual Frontier (2009-2010) in Generation Like (2014); filmi so na voljo na spletni strani PBS (www.pbs.org).

Rushkoff, »veteran medijskih vojn«, je profesor medijske kulture na newyorški univerzi, svetovalec Komisije Združenih narodov za svetovno kulturo, član upravnega odbora združenja Media Ecology Association in eden od ustanoviteljev gibanja tehnorealizma. Redno sodeluje v televizijskih oddajah, kot sta NBC Nightly News in Frontline ali Larry King Show in Politically Incorrect. Piše mesečno kolumno o kiberkulturi v New York Timesu, ki izhaja v več kot 30 državah, ter sodeluje z revijami, časopisi in portali, kot so Time, The Guardian, Esquire, Paper, Daily Beast in TheFeature.com. Redno predava o medijih, družbi in spremembah na konferencah in univerzah po vsem svetu. Kot svetovalec je sodeloval s številnimi institucijami, vladami, neprofitnimi združenji in podjetji, kot so Sony, TCI in drugimi Fortune 500 podjetji. Živi v New Yorku. Več o Douglasu Rushoffu je na voljo na njegovi spletni strani: www.rushkoff.com

Avtor