E-knjiga
Shrani
Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve

Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve

Andrej Raspor
Založba
Založba BoMa
Leto izdaje
2021
Jezik(i)
slovenščina
Založba
Založba BoMa
Leto izdaje
2021
Jezik(i)
slovenščina
Število strani
144
Zbirka
Priročniki
Tip datoteke
epub
ISBN
9789619541319
POVZETEK

Gosti želijo in pričakujejo kakovostno storitev. Lastniki pričakujejo visoke prihodke. Tudi cilj zaposlenih in njihovih zastopnikov v sindikatih so višji prihodki iz plač. Vprašanje, ki se nam zato zastavlja je, ali delodajalci kot zakoniti zastopniki lastnikov razpolagajo z vzvodi, s katerimi bi lahko zadostili izpolnitev pričakovanj vseh treh strani (gostov, lastnikov in zaposlenih). Menimo, da je mogoče izpolniti pričakovanja. Iz analize dobrih praks namreč izhaja, da morajo delodajalci skupaj z zaposlenimi ustrezno zadovoljiti gosta. Gost, ki bo zadovoljen, se bo ponovno vračal in na ta način pripomogel k dolgoročnemu obstoju podjetja. Poleg tega morajo delodajalci skrbeti za stalno uvajanje nove ponudbe. Za delodajalce je zato izredno pomembno, da znajo usposobiti zaposlene za izvajanje kakovostne storitve.

Avtor