Prodaja je dejavnost, ki tako prodajalcu kot kupcu omogoča bolje živeti. A se besede prodajalec vendarle dostikrat drži slab prizvok. Knjiga Prodajte s srcem kaže, kako je prodaja lahko prijetna dejavnost, v kateri sta ob spoštljivih odnosih med prodajalcem in kupcem oba zadovoljna in se veselita naslednjega srečanja. Kot taka prinaša knjiga nekaj novega na naše tržišče in je klic k boljšemu svetu.
Vsebina ne razlaga prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni naravnanosti – o trudu in žaru prodajalca, o odnosih s kupcem, ki jim ton daje prodajalec, o pristopih, ki kupcu prinesejo zadovoljstvo. Knjiga obravnava vse tiste človeške vidike, ki spremljajo pot izdelka ali storitve od prodajalca do kupca in ki jih pogosto spregledamo, pozabimo ali se jih ne držimo dovolj trdno. Številni zanimivi primeri, tako dobrega kot neustreznega ravnanja s kupcem, popestrijo knjigo in živo, včasih na zabaven način, pokažejo, kako je mogoče besedi prodaja in prodajalec brez težav uvrstiti na prijazno stran besednjaka. Predvsem pa vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Kajti knjiga Prodajte s srcem je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh.
Marjan Bradeško je knjigo pisal na osnovi lastnih izkušenj, od dni, ko je nepričakovano prišel v prodajo, do danes, ko z veseljem prodaja in se srečuje s svojimi zadovoljnimi kupci po svetu, predvsem v ZDA. V dvanajstih poglavjih se avtor dotakne vseh prodajnih dejavnosti, tudi tistih, ki na prodajo na videz nimajo vpliva. Kajti prodaja je mnogo več kot menjava izdelka oziroma storitve za denar- prodaja je odnos. Pošten odnos! Z nekaj truda (lahko) prav prisrčen!